kampanyaa

3 Şubat 2013 Pazar

Çekilişimmmm Var Hanımlar!! Buyrunn:)))


Çekilişimmmm Var Hanımlar!! Buyrunn:)))

MERHABALAR!!

Bu aralar 2. çekiliş için hazırlık yapıyordum.
2. çekilişime çok güzel şeyler hazırladığımı düşünüyorum. Bakalım sizde beğenecek misiniz:))


Cilt bakımı,makyaj ürünleri ve tırnaklarınızı güzel bir şekilde renklendirebilecek güzel bir set hazırlamaya çalıştım.
Bu güzel hediye paketinin içinde ayrıca şaşıracağınız minik hediyelerde dahil olacak:)
Ürünlerimize bakalım;

1.Deborah Milano Shine Creator Ruj no:9
2.Rimmel Extra Wow Lash maskara
3.Flormar Wild Koleksiyonu far CW04
4.Gabrini Elegant oje
5.Flormar Waterproof Eyeliner
6.Maybelline-Fit me! fondöten
7.Regal-Day cream

Bu güzel hediyeler için bir kaç şartım olacak,şartlarım;

ZORUNLU şart
Blogumun izleyicisi olmanız.

+2 HAK İçin
Blogu olan arkaşların blogunda çekilişi resimli olarak paylaşmaları durumunda 2 hakka sahip olacaklar.

+1 HAK için
Sağ tarafta bulunan Facebook sayfamı beğenmeniz
( beğendiğiniz ismi yoruma yazmalısınız)

Twitterda 
@MAydin88 ekleyip paylaşım yapmanız.


Son olarakta isminiz ve mail adresinizi yorum bölümüne bırakmanız.



Umarım herkesin hoşuna gitmiştir.

Kargo bana ait olup yurt dışına gönderim yapamıyorum.
Çekiliş 05 NİSAN 2013  tarihinde bitecektir.
 Çekilişime herkesi bekliyorum.
SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder