kampanyaa

17 Şubat 2013 Pazar

http://yeldaninevi.blogspot.com/2013/02/hediye-flormar-caviar-havyar-manikur.html


Hediye!! Flormar Caviar-Havyar Manikür Seti


Kozmetik dünyasını takip edenler muhtemelen biliyordur, Flormar Caviar-Havyar Manikür Setini çıkardı. Çok da iyi yaptı. Ben de cumartesi günü koşa koşa gidip bir tane aldım. Hazır almışken bir tane de sizin için alıp çekilişle hediye etmeye karar verdim.

Gelelim hediyelere;




Sadece havyar manikür seti az göründü gözüme birkaç tane de oje ekledim.

Siz de bu manikür seti ve ojelere sahip olmak isterseniz tek yapmanız gereken blogumu izlemeye almanız  (Sağ üstte bulunan Followers-Bu Siteye Katılın butonu ile) ve izlediğiniz hesap ismi ile e-mail adresinizi bu yazının altına yorum bırakmanız. Adsız olan yorumları haliyle dikkate alamayacağım:(

Adettendir:) ek çekiliş hakkı kazanmak isterseniz;

Twitter hesabımı buradan izlemeye alıp çekilişi twitter'da duyurabilirsiniz: (+1 hak).
Facebook sayfamı buradan beğenip çekilişi facebook'ta duyurabilirsiniz (+1 hak).
Varsa blogunuzda çekilişi duyurabilirsiniz (+1 hak).

Ek çekiliş hakları için duyuru yaptığınız yerin direkt linkini ve twitter, facebook hesap adlarınızı bırakırsanız dikkate alabileceğim.

Çekilişe 22 Şubat 2013 cuma günü saat:19:00'a kadar katılabilirsiniz. En kısa zamanda da duyurmaya çalışacağım.

Hediyeyi sadece Türkiye sınırları içerisine gönderebileceğimi söylemek isterim. Kargo ücreti tabii ki bana ait olacak.

Bu vesileyle blogumu izleyen, değerli yorumlarını yazılarımdan eksik etmeyen tüm arkadaşlarıma teşekkür etmeyi bir borç bilirim.

Sevgiler,
Yelda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder