kampanyaa

16 Şubat 2013 Cumartesi

http://www.cicileydi.com/2013/02/cekilis3.html%20


Çekici bi Çekilişim Varrrr :) Katılmazmısın..?



Numune ürüne doyarmıyım diyodum.. :)
nede olsa yeni bişiler denemeyi çoks eviyorum bana heycanlı geliyo..
Ama okadar numune ürün dolduki ev artık koyacak yer düşünmeye başladım :)
Birde katıldığım çekilişler ve hediyeleşme etkinliğinden ihtiyacım olmıyan bi kaç şey vardı


Ne yapsam ne etsem der iken
lilakutu abonelğimimi bitirsem acaba derken buldum kendimi..
Ama seviyorum lilakutuyu
hem süpriz oluyo hemde o lilakutular bana lazım biriktirmem lazım :)

O halde bu numune stoklarını değerlendirmenin bi güzel yolu
Çekiliş yapmak diye düşündüm.. :)

Neler yokki içinde..
Bakalımmı görsellerimize nelermiş çekilişimizin içeriği..



Bu toplu halde bir çekim..



Çamaşır kutusu 
çok amaçlı çanta.

Çşitli ojeler
essence ve flormar birde chissa nail trak olmak üzere 6 adet oje
( oje kullanmadığım için bunları dahil ettim)
Mavi olan oje 
asetonsuz soyulabilen bir oje..
Lilakutudan çıkmıştı


4 lü göz farı ve farın kullanımı için renkli hediyeler




tek kullanımlık numune ürünler..










Bi kaç takı da olmazsa olmaz :)

Ev patiği ve genel kullanıma uygun ufak çanta
 Şimdiden söyliyim baya yükü ağır bir hediye kutusu bu :)
taşımakta zorlanabilirsiniz bu yüzden iş yeri adresinizi neyin söylemeyin direkt evi söyleyin 2-3 kg ye yakın bişi oldu bu :)
 bu hediyelerin tümü bu çamaşır kutusunda gelicek...




Tek istedğim bloğunuzda en üstteki 2 resimden biri  ile paylaşıp izleyicim olmanız..

Başka şartım şurtum yok :)

son gün  15 Mart
( eşimin doğum günüde ogün hem hediye almak için dışarı çıkarım hemde kargoyuda hallederim diye düşündüm başka gayem yok :)


Read more: http://www.cicileydi.com/2013/02/cekilis3.html#ixzz2L79P8q9a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder