kampanyaa

16 Şubat 2013 Cumartesi

http://elanortiwele.blogspot.com/2013/02/cekilis-ask-havluluk.html


Çekiliş: Aşık Havluluk :)

Ben bu ürünü çok uzun zaman önce görmüş ve çok beğenmiştim fakat netten araştırmak için hiç fırsatım olmamıştı. Bu çiftin arasına bir kağıt havlu giriyor ve siz kullandıkça azalan kağıt havlu ile çift birbirine yaklaşıyor. Tamamen bittiğinde ise dudak dudağa geliyorlar :) Tabanında ise kocaman ve ağır bir kalp var. Aklıma düşen bir gün Hediyemola.com ' da ürüne rastlayınca hemen sipariş verdim; sitenin sevgili sahibi ile de seyircilerim için de bir adet hediye vermeye karar verdik. İlgisi için çok teşekkür ederim.






Çekiliş kurallarına gelince;

- Blogumu izlemeye almalısınız,

- Mutlaka hediyemola.com 'a üye olmalısınız. Aktive edilmemiş üyelikler geçersiz sayılacak ve kazansanız dahi ürün bir başkasına gönderilecektir.


- Twitter, blog ve facebook duyuruları için +1er katılım hakkı kazanabilir ve şansınızı arttırabilirsiniz.

- Beni de haberdar etmelisiniz :) bunun için bu posta yorum bırakmanız ve yaptıklarınızı yazmanız yeterli.




Aşk haftasında aşk dolu ve yaratıcı bu ürüne sahip olmak isterseniz hemen linklere tıklayın, kargo ücreti ödemeden hediyemizi kabul edin :)

SON KATILIM 1 MART

Herkese bol şans :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder