kampanyaa

2 Şubat 2013 Cumartesi

İlk Çekilişim





























Çekilişler, blogda hep imrendiğim bir aktiviteydi. Hediye almak da öyle... Ama malesef ne çekiliş kazanabilmişliğim, ne de sevgilim ve ailemin dışında birileri tarafından doğru düzgün hediye alabilmişliğim vardır.

Ee ben de dedim ki; madem bu blogda her şeyimizi paylaşıyoruz, onlarca insanla ortak yanlarımız, ortak dertlermiz çıkıyor; benim gibi bahtsız bedeviler mutlaka vardır buralarda da. Madem kazanamıyorum, kazandırayım diye düşündüm. İyi düşünmüşüm değil mi :)

Uzun zamandır yapmayı istediğim bir şeydi bu çekilişi yapmak. Yeni yılda, blogumun yeni tasarımıyla yapmak istediğim için ertelemiştim ama malesef yeni tasarımı ne kendim yapabildim, ne yardım edebilecek birini bulabildim. (Yazar burada önerilerinizi bekliyor.)

Neyse fazla uzatmayayım. Çekiliş yazısının kısası makbuldür.
Kitaplarımı ödünç vermeye bile kıyamayam normalde ama hediye etmek için en anlamlı şeyin kitap olduğunu düşünüyorum.

Bu arada 25 Ocak 2011 ilk postumun tarihiymiş. Çoğunu sildiğim için ilk yılda pek yazı görünmese de bu ay blogum 2 yılını dolduruyor. Blogumun doğum günü şerefine sayalım bu çekilişi :)

Gelelim çekilişimin şartlarına;

  • Tek şartım izleyicim olmanız.
  • Blogunuzda resimlerden biriyle yayınlarsanız, twitter'da ya da facebook'ta paylaşırsanız +1 er hak kazanırsınız. (Çekilişin sonuçlandığı tarihte postların yayında olup olmadığına bakarak +1i yazacağım.)
  • Size ulaşabileceğim bir mail adresinizi yorum olarak bırakın.

İşte bu kadar :)

Hediyeler;
Beyaz İpek Gibi Yağdı Kar - Ataol BEHRAMOĞLU,
Serenad - Zülfü LİVANELİ,
Kız Kısmı - Siminya kitapları,
şirin bir kitap ayracı,
güzel notlar alabilesiniz diye not defteri,
kitaplarınızı keyifle okurken kahvenizi yudumlayın diye bir mug.
(İçinden okuduğunuz bir kitap varsa, elimdeki başka bir kitabı yollayabilirim.)

Çekiliş süresi;
14 Şubat 2013 son gün diyelim, sevgililer günü hediyeniz de benden olsun :) 

Hadi bakalım ahududularım, bol şans :)


e-mail: ahududusu@gmail.com
twitter: https://twitter.com/AhuDudusu
facebook: https://www.facebook.com/AhuDudusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder