kampanyaa

19 Ocak 2013 Cumartesi

BENİMDE HEDİYE ÇEKİLİŞİM VAR


BENİMDE HEDİYE ÇEKİLİŞİM VAR

Merhabalar. İzleyicilerim biraz artsın bende hediye çekilişi düzenlemeyi düşünüyordum. Kısmet bu güneymiş. Bu küçük hediyelerimi kabul buyrun. Umarım beğenirsiniz. :))













English Home 150x150 dantel masa örtüsü 












New Bone kupa 


















 My House El havlusu







İşlemiş olduğum içi silikon ve lavanta dolgulu anahtarlık 













Oriflame Volare parfüm (50 ml)
















Akipek Kurulama bezi



Evet arkadaşlar hediyelerim bunlar. Çekilişi random.org ile 21. 01.2013 tarinde yapacağım ve bir kişi belirlenecek. Bilindiği gibi klasik şeyler, izleyicim olmanız veöncelikle bloğunuzda resimli olarak duyurmanız. Katılım bloglar arası olacak.İsterseniz blogda duyurduktan sonra diğer sosyal medya araçlarındada paylaşabilirsiniz. Size ulaşabilmem için yorumda duyuru linkinizi ve mail adresinizi bırakmanız gerekiyor. Çekilişler için açılmış blogları kabul etmiyorum. Yurt dışınada malesef gönderim yapamıyorum. Kargo bana aittir. Duyan duymayana söylesin. Hadi artık yorumlarınızı bekliyorum:)) Herkese bol şans.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder