kampanyaa

27 Ocak 2013 Pazar

Nur içtenin hediye çekilişine buyrun

Hediye Çekilişime Buyrun :) Merhabalar,

Ne zamandır bir çekiliş yapmak istiyordum ve ani bir kararla bugün yapmaya karar verdim.Blog dünyasında bende varım dememin şerefine bu güzellikleri bir şanslı izleyicime hediye edeceğim.1 kişiye shophistica'dan kazandığım kutusunda 38 numara olan ayakkabıyı hediye edicegi kargo ücreti bana aittir.

Çekilişe katılmak için zorunlu şartlar;

-Blogumun izleyicisi olmak

-Blog,Twitter yada Facebook ağlarının herhangi birinde çekilişi duyurmak(blogger arkadaşlar bloglarında paylaşırsa çok mutlu olurum)

İlave hak elde etmek isteyenler için;

-Beni twitter'dan takip etmek için https://twitter.com/cheryll27(+1 hak)

- Zorunlu şartlardaki bir paylaşım haricinde yapılan paylaşımlarınher biri için +1 hak


Hediye Çekilişime Buyrun :) Merhabalar,




Ne zamandır bir çekiliş yapmak istiyordum ve ani bir kararla bugün yapmaya karar verdim.Blog dünyasında bende varım dememin şerefine bu güzellikleri bir şanslı izleyicime hediye edeceğim.1 kişiye shophistica'dan kazandığım kutusunda 38 numara olan ayakkabıyı hediye edicegi kargo ücreti bana aittir.

Çekilişe katılmak için zorunlu şartlar;

-Blogumun izleyicisi olmak

-Blog,Twitter yada Facebook ağlarının herhangi birinde çekilişi duyurmak(blogger arkadaşlar bloglarında paylaşırsa çok mutlu olurum)

Paylaşım linklerini,izlemeye aldığınız ismi,mail adresinizi yorum ile birlikte yazın lütfen.

 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder