kampanyaa

22 Ocak 2013 Salı

"makyajblogum.com hediye çekilişi"


Makyaj Blogum Hediye Çekilişi (İnglot, B&BW vs)

Geçtiğimiz haftalarda Makyaj Blogum 1,000 izleyiciye ulaştı ve ben de güzel bir çekilişle bunu kutlamak istiyorum. Yazılarımı okuyan, paylaşan, yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim 

Malum şu aralar İnglot ürünlerine kavuşmak çok kolay değil, mağazaların bir kısmı kapandı, çoğu ürün tükendi. Sizin için güzel hediyeler olacağını düşünerek çekilişime İnglot ürünlerinden de dahil etmek istedim.

Lafı fazla uzatmadan hediyelerimize bakalım;


Makyaj Blogum Hediye Çekilişi

Makyaj Blogum Hediye Çekilişi 
1. İnglot AMC jel eyeliner No 73
2. İnglot P420 Far (aynı fardan bende de var, hatta daha dün yazısını yazdım)
3. İnglot DS494 Far *Markafoni'den aldığım bu far, maalesef kargo gönderimi sırasında parçalanmış ama presleyerek kullanabilirsiniz. 
4. Nivea BB Krem (orta ton)
5. Hello Kitty Lipgloss No 05
6.You + Me Mineral Pudra (Summer)
7. Bath&Body Works Vücut Losyonu (Pineapple & Coconut)
8. Bath&Body Works Vücut Losyonu (Passion Fruit & Coconut)
9. Bath&Body Works Vücut Losyonu (Peach Citrus)
10. Alessandro Manyetik Oje (Luxury Rose)
11. The Body Shop Spiced Vanilla Dudak Nemlendirici 
12. Parfüm testerları 
*Ürünler kullanılmamıştır, orijinal ambalajları ile gönderilecektir.

Zorunlu Koşullar:
1)Blogumun izleyicisi olmalısınız.
2)Çekilişimi "makyajblogum.com hediye çekilişi" başlığı ve bu yazının linki ile birlikte Twitter veya Facebook hesaplarınızdan birinde duyurmanızı rica ediyorum.

İlave (+) hak elde etmek için:
1)Yukarıda bahsettiğim zorunlu hesap dışında, diğer sosyal medya hesabınızda da duyurursanız (kısacası çekilişi hem Twitter'da hem Facebook'ta duyurmuş oluyorsunuz) +1 hak kazanacaksınız,
2)Blogunuzda duyurursanız +2 hak kazanacaksınız,
3)Facebook sayfamı beğenirseniz +1 hak kazanacaksınız (link için tıklayın.)

*Beni Twitter üzerinden takip etmek isterseniz tıklayın.

Yukarıdaki ZORUNLU iki koşulu yerine getiren herkes çekilişe katılma hakkında sahip olacak, ancak ilave koşulları yerine getirerek kazanma şansınızı artırabilirsiniz. Koşulları yerine getirerek, linkleri ile birlikte aşağıdaki formu doldurmanızı rica ediyorum. (Sadece yurtiçine gönderim yapılacaktır, kargo ücreti bana aittir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder