kampanyaa

29 Ocak 2013 Salı

GÜZEL BİR ÇEKİLİŞ DAHA..


İKİNCİ YILIMDA İKİNCİ HEDİYE ÇEKİLİŞİM

merhaba arkadaşlar bloğumun ikinci yılında ikinci hediye çekilişimi yapmak istiyorum nezamandır aklımdaydı bu çekliş fakat geçen yılla aynı gün yapıp gelenekselleştirmek istedim sizler için çok sevdiğim gimsaya gidip bu cicileri aldım 
kalpli cici kavanozlar

cupecake magnetler

sprey yağlıklar salatalarda ve börek yaparken yufkaları soslamakta çok işe yarıyor oyüzden iki tane aldım birini salatalarınız için birini börek yaparken kullanabileseniz diye

sıvı sabunluk bunun haricinde kristal görünümlü şekerlik english home kokulu mumlar minnacık bir tencere ve kendi ellerimle yaptığım iki adet amerikan servis var arkada görünen sepette vardı fotoladığımda ancak kenarından kırıldı oyüzden çıkardım bende


çekilişim 24 şubat 2013'te son bulacaktır .. tüm ürünler 1 kişiye gönderilecektir kargo ücreti bana aittir
katılım koşulları
1)izleyicim olmanız
2)bloğunuzda çekilişi duyurmanız ve linki vermeniz ve son olarak şartları yerine getirdiğinize dair bu yazının altına yorum bırakıp duyuru linkini yazmanız
herkese bol şanslar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder