kampanyaa

23 Ocak 2013 Çarşamba

ÇEKİLİŞŞŞŞŞ :)


ÇEKİLİŞŞŞŞŞ :)

Herkesee merhabaaaa. Uzun zamandır yazı yazamıyorumm :( Bunun nedeni kameramın serviste olması ablam elinden düşürünce paramparça oldu canım benim yaa :( 
Bende bu sürprizi çok geçiktirmek istemeyince telefonumla resimleri çekmeye çalıştım. Görüntü kalitesi için özür dileriiiim :(
Neysee blogumu açalı çok olmadı bende bu nede açılış hemde yeni yıl adına bir çekiliş yapmaya karar verdim. Bugün kalkar kalkmaz alışverişe gitttiim ve sizler için yeni ciciler aldıııım :)

Hediyeler A ve B grubu olmak üzere iki gruba ayrılıyor yani iki kişi kazanıcak. Çekiliş şartlarını el alt kısma yazıcam gelelimm hediyelere. 


A GRUBU



Essence twilight breaking dawn-03 A PİECE OF FOREVER
Rimel london 60 seconds- 318 STAND TO ATTENTİON
Essence nude glam- 05 TOFFEE TO GO

Flormar pretty- P319
Essence kiss care love - 03 FRUİTY
She lippy lollipop- L28 CHOCOLATE LOVE : biliyosunuz ki SHE artık kozmetik ürünleri üretmiyor ben İzmir'de bir mağazada shenin ürünlerini buldum ve bir sürü stok yapmıştım hiç kullanılmamış olan ürünleride sizlere hediye etmek istedim :)
Essence kajal pencil- 04WHİTE
City color'dan 2 adet 4lü minik far paletiii :) (ilk palet lila pembe mor ve siyah renklerden oluşuyor diğer ise kah tonlarında





                                                                 B GRUBU



Essence twilight breaking dawn-01 jacob's protections
Golden Rose Ceramic
Vaseline Lip therapy coca butter
Flormar lipstick 16
She cake for all
Watsons maustrising lip balm
Pastel tekli far
Essence I love style liqud eyeliner
Essence silky touch blush 20 baby doll


                                           ŞARTLAR

1- Kanalıma üye olmanız.
2-Facebook Sayfamı beğenmeniz.(Gitmek için tık tık)
+Haklar için şartlar
1-Facebook'ta çekilişi paylaşmak
2-Blogunuz'da çekilişi paylaşmak
Katılmak için
facebook sayfamı beğendiğiniz isiminizi
blogumu takip ettiğiniz isminizi
artı hak için paylaştığınız linki
adınızı, yaşınızı, şehrinizi ve hangi grubu istediğinizi
şekilişi kazanmanız durumunda size ulaşabilceğim g-mail adresinizi yazın :)


NOT: ÇEKİLİŞİN BAŞLAMASI İÇİN EN AZ 10 KİŞİ KATILMALI
NOT: SON KATILIM TARİHİ 26 OCAK.

iyi şanslarrr xoxo..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder