kampanyaa

17 Ocak 2013 Perşembe

mükemmel bir kampanya daha


Yılbaşı Hediyelerim Vaaar!!! :)


Merhaba hediye vermeyi de almak kadar seven biri olarak madem yılbaşı gelmiş ben de bir çekiliş yapayım dedim :)

Hediye çekilişimde 10 adet ürün var. Malum öğrencilik bütçesiyle fazla büyük bir hediye olmayacak ama çam sakızı çoban armağanı diyelim :)






Ürünlerin neler olduğuna gelirsem...
Superdrug hindistancevizli duş jeli ki ben buna bayılıyorum o yüzden hediye paketimde olmalı dedim.
Garnier göz makyajı temizleyicisi. Bunu da kendim severek kullanıyorum özellikle parfümsüz olduğu için çok seviyorum.
Watsons'ın yılbaşı için özel ürünlerinden vanilya ve ballı el kremi.
Watsons yeşil çaylı yüz maskesi.
Flormar kalsiyum jel.
Flormar dudak dolgunlaştıran nemlendirici.
2 adet anahtarlık. Bunları çok beğenerek aldım. Eğer evli biri kazanırsa çekilişi eşi ve kendisi kullanır diye düşündüm :)
2 çift küpe.
Saat resimli yüzük. (Ölçüsü ayarlanabilen bir yüzük)

Hediyelerim bunlar. Çekilişe katılmak için blogumun izleyicisi olmanız, çekilişimi blogunuzda duyurmanız ve bunları yaptıktan sonra da mail adresinizle, çekilişimi duyurduğunuz postun linkini yorum olarak bırakmanız yeterli.

Katılım 50 kişiye ulaştığında çekiliş sona erecek, kargo ücreti bana ait ve sadece yurtiçi için geçerli...

Herkese bol şans :)

Not: Çekiliş blogları katılamaz. Katılmak isterseniz ne yazık ki sizi eleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder