kampanyaa

16 Ocak 2013 Çarşamba

İlk Çekilişim!!


İlk Çekilişim!!



Hem elli izleyiciye kavuşmuş olmamın hem de önümüzdeki ay eve dönüyor olmamın şerefine bir çekiliş yapmak istedim. Hediyelerimin de bir kısmını Türkiye'de olmayan şeylerden seçtim. Hediyelerimize yakından bakalım;


Essence'in Ready for Boarding koleksiyonundan makyaj çantası.


Kobo Professional Pure Pigment- Frosty White- Değişik bir ürün de hediye etmek istedim.

Catrice All Round Concealer- Yazısı burada.

Essence Marble Mania Lipgloss- Peach and Mix. Yazısı burada.

Essence Kajal Göz Kalemleri- Behind the Scenes ve Feel the Eclipse. Yazısı burada.

Ahududulu kalp şeklinde koku keseciği- Çekilişi sevgililer gününde sonlandıracağım için kalpli bir şeyler de koymak istedim:)

Ürünlerin hiçbirinin kapağı dahi tarafımdan açılmamıştır.

Katılım şartları;

Fazla bir katılım şartı koymak istemiyorum. İzleyicim olmanız (İzleyicim olduğunuz adı yazarsanız çok mutlu olurum)  ve çekilişi ilk resimle bloğunuzda duyurmanızyeterli. Çekilişin olabildiğince çok kişiye ulaşması beni çok mutlu eder:) Ayrıca size ulaşmam için mail adresinizi de yazın lütfen.

Çekilişi  14.02.2013 saat 24.00 da sonlandıracağım. Sonucu random.org ile belirleyeceğim. Evime daha yeni dönmüş olacağım için göndermem birkaç gün sonraya olabilir.

Bavulumda çok yer olmayacağını tahmin ettiğim için çok hediye alamadım. Ama yer kalırsa sürpriz hediyeler olabilir:) Ayrıca hediyelerden herhangi birinin başına bir şey gelirse ( Bavulları çok feci atıp tutuyorlar) diye kırılabilecek şeyler de almadım. (Far,allık gibi)

Umarım beğenmişsinizdir. Herkese bol şans :)

Not: Bloğu olmayıp da Facebook'tan duyuran izleyicilerimi çekilişe dahil ettim ama ne yazık ki hiçbir duyuru yapmayanları edemiyorum.
Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder