kampanyaa

29 Ocak 2013 Salı

http://www.kaliteyitaniyalim.com


BB Yaka Şıklığınızı Tamamlayan Aksesuar

Merhaba değerli okuyucularım,

El yapımı, özel tasarım ürünlere değer verdiğinizi ve bulmakta güçlük çektiğinizi biliyorum. Bu sebeple bugün sizlere gündüz ve gece şıklığınızı tamamlayıcı birbirinden şık ve zarif modelleri olan, tüm ürünlerin özel tasarım olduğu BB yakayı tanıtmak istiyorum.


BB yakanın kurucusu Çiğdem Olgun hanım, birbirinden özel modellere imza atıyor. El yapımı ürünler olduğu için benzerlerine sık rastlamak mümkün değil. Modeller çeşit çeşit renk ve tarzlarda. Bu sebeple ister günlük kıyafetlerinizde kullanabilir, isterseniz gece şıklığınızı dikkat çekici yapabilirsiniz. Üstelik mağazalarda oldukça yüksek fiyatta olan bu şık modellere, Çiğdem hanım sayesinde uygun fiyatla sahip olabilirsiniz.


Bu işe nasıl başladığını ve başarısının sırrını Çiğdem hanımdan dinleyelim: 
Işıltı , pırıltı her zaman favorimdir . "TAŞ " sız bir şıklık düşünemiyorum.
Yola kendim için çıkmıştım , sadece iş kıyafetlerimde ya da özel bir davette kullanmak üzere yakalar tasarlamaya başladım .
Ama zamanla gelen beğeniler ve olumlu bakışlar bu işi bencillikten çıkarıp , herkesle paylaşmam gerektiğini söyledi bana :)) 
Benim gibi taş , pırıltı , ışıltı sizin için de vazgeçilmez ise , şıklığımdan taviz vermem diyorsanız ,buyrun bi göz atın derim :) 
Her türlü istek , öneri ,fikirler için mesaj kutum her zaman açık .. 

 


Sizlere bu kaliteyi yakından göstermek istiyoruz. Bir okuyucumuza BB şık yakalardan bir adet hediye. Üstelik kazanan okuyucumuz görselde ki 3 modelden istediğini seçebilecek.


Kampanya Şartlarımız:

*Fan sayfasını beğenin: Fan Sayfası  
*Beğendiğiniz bir görseli HERKESE AÇIK (Bu şekilde olması çok önemli)şekilde paylaşın. Paylaşırken duvarınıza da bu yazıyı ekleyin:
'BB YAKA for Angels'

Kampanyamızı sosyal ağlarda duyurun.

Bloğunuzda duyurursanız +1 hakkınız daha olacaktır. Bloğunuza mutlaka ana sayfa linkimizi de ekleyin.(http://www.kaliteyitaniyalim.com/) Yorumlara blog linkinizi bırakmayı unutmayın.

Kampanyamız 30 Ocakta sona erecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder