kampanyaa

25 Ocak 2013 Cuma

güzel bir çekiliş olmuş


İLK ÇEKİLİŞİMİN ŞANSLISINI ARIYORUM :)


Çekilişimiz var Haanımmm..:)

İlk çekilişimle karşınızdayım:)
Size çok güzel şeyler hazırladım bakalım beğenecek misiniz:)
Üst resimin en altındaki ürünlerle başlıyorum..
Kil -Mineral Yüz Çamur Maskesi
Body Shop Pore Minimizer,
Yunanistan'dan Gelen Doğal Zeytinyağı Sabunu


Vanille Noire Yves Rocher Parfüm (%90 dolu 30ml) :)
Ojeler 3 tane-Renksiz,,toz pembe ve Magnetic ojemiz
Listerine Ağız çalkalama Suyu-Böyle bir Nane tadı vallahi görmedim
Sesu ağda bezi
Avon arganlı vücut Losyonu(Orjinal boy)



Golden Rose Ruj Paleti,(testerdır)
Ozoxlive Ozonlu bakım 
Mario Badescu Cucumber Tonik(Orjinal Boy)


Matchbox törpü,Şuradan nedir bakabilirsiniz.
Ardell Takma kirpik,tabi ki elimi sürmedim:)
Çay ise şeker ihtiyacını baskılamaya yarayan bitkiler içeriyor.Tatlı krizi ve şeker sorunu olanlara..
Büyük boy olan da Ayak Törpüsü,Leoparlı desene bayıldımmm,:)
     Cilt için Maskemiz Nar ve Paw Paw Tropik Meyveli


İnnova Makyaj Fırçası
Emily Göz Kalemi Parlak Gri

Cilt bakımına önem verdiğim için çekilişimin teması da yüzümüze özen gösterelim oldu.Yüzünüzü ve vücudunuzu temizleyebileceğiniz,daha sonrasında haftalık maskelerinizle,vücut losyonlarınızla bakım yapabileceğiniz,besleyici onarıcı ürünlerim var(ozonlu jelimiz ozoxlive misali),makyaj fırçamız ,takma kirpiğimiz var....Sırf Mario Badescu Tonik için bile katılınır yani:)
Artık Vanilla Noire sıkıp çıkarsınız sabah beni anarsınız :)
Bu güzel hediyeler için sizden neredeyse hiç bir şey istemiyorum:p
Şartlarım neler;
Blogu olan arkadaşlarımın blogumu listelerine eklemelerinden sonra bloglarında paylaşırlarsa bana yeterli,twitter adresimden bağlantıda olmayı çok isterim,paylaşımlarımızdan haberdar olmak adına sadece..(https://twitter.com/MakeupStyler)
He isterlerse facebook veya twitter da da duyurabilirler tabi bu onların güzelliği olur kesinlikle şart değil:)

Blogu olmayanlardan ricam en az bir tane olmak üzere blogumdaki postlara göz atmalarından sonra en çok hoşlarına gidene yorum bırakmaları ve tabi ki beni sık sık ziyaret etmeleri:)
Yorum linki bırakmanıza gerek yok,zaten rahatlıkla izleyebiliyorum.
Çekilişi duyurmak isterlerse de sevinirim ama onlara ayrıca hak kazandırmayacağını ileteyim,herkesin şansı eşit:)Anonim yorumları maalesef sayamayacağım..
14 şubatta süremiz doluyor,kazanan arkadaşımıza da sevgililer günü hediyesi olarak gönderiyorum,kargo bana ait.Kazanan arkadaşımla görüşüp sevgilisi olup olmadığını öğreneceğim,eğer yok ise ona özel bir hediye daha planlıyorum ama sürpriz:)

Lütfen katılmak isteyenler mail adresleri ile birlikte bu postuma yorum bıraksınlar.Bir de 'çekilişlerde keşke şundan da olsa' dediğiniz bir şey varsa yorumunuza ekleyin,anket de yapmış oluruz:)

İşte bu kadar,umarım unuttuğum bir şey yoktur:)
Herkesi bekliyorum:)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder