kampanyaa

29 Ocak 2013 Salı

Hediye:Atasay Kalitesiyle Pırlanta Taşlı Kolye

Hediye:Atasay Kalitesiyle Pırlanta Taşlı Kolye

Fb-Button

çekiliş
Birlikte kocaman bir yılı doldurmak üzereyiz.Bunun şerefine sizlere güzel bir hediye vermek istedim.Blogum bana mükemmel insanlar kazandırdı.Desteğinizi hissetmek beni çok mutlu etti.Hepinize sonsuz teşekkürler..
Atasay kalitesiyle özenle işlenmiş bu pırlanta taşlı kolyeye kavuşmak için  G+ üzerinden takibe almanız,
Facebook sayfamı beğenmeniz (+1) ve çekilişimi paylaşmanız,
Twitterdan takibe almanız  (+1) ve çekilişimi beni mentionlayarak paylaşmanız gerekiyor.
Paylaşımlar ekstra +1 katılım hakkı olarak eklenecektir.Bloğunuz var bloğunuzda paylaşmanız ise ekstra +3 katılım hakkı olarak eklenecektir.
Şartları gerçekleştirmeniz zorunlu ve Son katılım tarihi 28 Şubat.Sonuç random ile 2 martta açıklanacaktır.
Tüm bu paylaşım ve beğenileri linkleriyle ve mailinizle birlikte yorum olarak bırakmayı unutmayın.Bloğumla ilgili yorumlarınızı da bekliyorum.Hepinize bol şans..
hazır


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder