kampanyaa

25 Ocak 2013 Cuma

mükemmel bir çekiliş


İlk Çekilişim


Uzun zamandır çekiliş yapmak istiyordum.Aslında 100 izleyecim olunca yapacaktım fakat hem vakit bulamadım hem de yılbaşı nedeniyle bloglarda çok çekiliş olduğu için ertelemek istedim.
Sizin için seçtiğim hediyeler bakalım nelermiş.



Essence Twilight koleksyonunun benim için en çekici olan üyesi shimmer powder yani aydınlatıcı pudrası.Ben kendisini severek kullanıyorum.Hatta bir tane yedekledim bile.Herkesin rahatlıkla günlük makyajında da kullanabileceği bir ürün.Koleksyon ürünü olduğu için bulamayanlar olduğunu biliyorum.


Maybelline Dream Touch krem allık.Ben başka bir rengini severek kullanıyorum.Sizin için 05 numaralı herkesin sevebileceği pembe rengini seçtim.


Ekilips makyaj süngerini severek kullanıyorum.Herkesin makyaj çantasında bu veya benzer bir ürün olmalı.


Son olarak Rimmel London'ın ilk gördüğümde bayıldığım çantada taşımalık aynası.Bende 2 tane var birini hediye etmek istedim.

Umarım seçtiğim ürünleri beğenirsiniz.Ürünlerin hepsi çekiliş için alındı ve koruma bantları duruyor.Ben makyaj ürünlerinin kişiye özel olması gerektiğini düşünüyorum ve başkasının kullandığı/denediği ürünü kullanmayacağım için size de yeni,kullanılmamış ürünler hediye edeceğim.

Çekilişe katılım için tek şartım takipçim olmanız ve postun altına yorum bırakarak mail adresinizi yazmanız..Bunun dışında bloğunda duyuran arkadaşlara +1 çekiliş hakkı vereceğim.Bloğunda duyuranların link vermelerini rica ederim.Link bırakılmayanları geçerli kabul etmeyeceğim çünkü teker teker bakmaya vaktim yok.
Süreyi de çok uzun tutmak istemiyorum.8 Şubat Cuma son katılım günü.9-10 Şubat'ta vakit bulabilirsem sonucu açıklayacağım.
Çekiliş sadece Türkiye içi geçerlidir.Kargo ücreti tabiki bana ait.
Herkese bol şans.Katılımınız için şimdiden teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder