kampanyaa

16 Ocak 2013 Çarşamba

HEDİYE ÇEKİLİŞİNE BEKLİYORUM ;)


HEDİYE ÇEKİLİŞİNE BEKLİYORUM ;)



Uzun zamandır blog yazıyorum ve epeydir aklımda bir hediye çekilişi yapmak vardı. Artık yılbaşı da bitti şimdi önümüzde Sevgililer Günü var. Ben de Sevgililer Günü için size bir çekiliş yapmaya karar verdim. 1 şanslı kişi 6 üründen oluşan bu paketi kazanacak. (Kargo bana ait)  Pakette neler mi var ;) ?

1. Clinique Superdefense SPF 25 7ml
2. Clinique Facial Soap Mild 15ml
3. Lancome 132 Ruj (seyahat boyu)
4. ELF 4lü Göz Farı Blue Moon
5. ELF 2li Krem Far Butter Pecan
6. ELF All Over Color Stick Pink Lemonade

Yarışma şartlarına gelince:
10 Şubat'a kadar ( 9 Şubat 23.59 a kadar) 

1. Türkiye'de ikamet ediyorsanız;
2. Blogumun takipçisi olmanız gerekiyor. Yani blogumu izleyenler arasında sizin isminizi görmem gerekiyor.
3. Kendi blogunuzda hediye çekilişimin linkini de vererek çekilişten bahsetmeniz gerekiyor. (Linkini yorum olarak bana göndereceksiniz.)
4. Twitter hesabımı buradan takip etmeniz gerekiyor. Ayrıca twitterda da çekilişimin linkini de vererek çekilişten bahsetmeniz gerekiyor. (Takipçi listemde sizi görmekten mutluluk duyacağım.)
5. Yukarıdaki şartları yerine getirdikten sonra bu postun altına yorum kısmına blogunuzda bahsettiğiniz postun linkini, twitter hesabınızın ismini, adınızı, soyadınızı, mail adresinizi ve hangi şehirden katıldığınızı yorumunuzla birlikte yazarak çekilişimize katılmış oluyorsunuz. 
(Yorum kısmına mutlaka istediğim bilgileri girin.)
NOT: Çekilişi yapmam için en az 30 kişinin gerekli şartları yerine getirip katılması gereklidir. Katılım sayısı sağlanmazsa iptal etmek zorunda kalabilirim :( Yoksa çekiliş yapmamın bir anlamı olmaz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder